Amiért szeretjük
Ez a kocsi egy unikornis, szinte gyakorlatilag már nem is létezik. Pedig saját korának egyik legmenőbb sportszedánja volt, és kompromisszumok nélkül passzolt a Type-R brandbe. A cél az akkor középkategóriás Accord szedán megvadítása volt, és ez ezúttal is alaposan sikerült. A 2.2-es szívó motor 4 hengerből hozott ki 212 lovat 7200-as fordulatnál, gyakorlatilag egy utcai túraversenyautó volt. És bár első kerekes, gyárilag szereltek bele sperrt, hogy a kanyarokat be is vegye rendesen.
Ne várjunk tőle a mai átlag középkategória szerinti kényelmet és felszereltséget, bár a szükséges dolgokkal természetesen felszerelték. Amit viszont a többiek soha nem fognak tudni, az a pörgős motorja, pontos váltója és nem csak a marketingesek szerint sportos futóműve. Rövidesen youngtimer klasszikus lesz belőle, és mivel csak rövid ideig gyártották, kevés van már csak, azok egy része pedig sajnos nem kerülte el a házi tuningolást.
Amire figyelj
- Nem mai csirke, és a legtöbb példány már biztosan megjárta a hadak útját. Mivel meglehetősen kihegyezett technikáról van szó, nagyon fontos az ellenőrzött előélet, de legalábbis az alapos átvizsgálás.
- A váltóra (főleg az 5. fokozat szinkronjára) előfordul panasz, erre is érdemes ránézni.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése